Tisdag. Jobb!

Jag har varit på en intervju för United Colors of Benetton idag. Satt 30 minuter med stor vilja och hopp om att få jobbet. 2 kvinnor satt och lyssnade på mig och ställde frågor. 2 timmar senare ringde mobilen och ena chefen berättade att jag fått jobbet! Jag ska på ett möte på Fredag och vecka 14 gå en liten utbildning? så att jag lär mig allt. Jag är överlycklig och detta är verkligen det jag önskade mig. Jobb i butiken både på Karl Johan och i Gallerian precis runt hörnet där jag bor , heltid.  Underbart! ♥



Om jobbet funkar bra nu så kommer jag att stanna i Oslo över sommaren och även längre. Det har jag verkligen ingenting emot, trivs så himla bra här! Därför kommer jag att söka ny lägenhet efter 1 juni då denna lägenheten går ut. Hoppas på att min Älskling Alex flyttar upp till mig så att vi kan fortsätta leva med det underbara vi har idag. Jag älskar dig så otroligt mycket älskling ♥



Det går bra nu =)


Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis syrran!!

2010-03-24 @ 07:21:04
Postat av: Johanna

GRATTIS JENNI! :D

2010-03-24 @ 07:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0