Tisdag morgon =)

Godmorgon!

05.07 var klockan när jag kollade på mobilen för sista gången igår natt. Som tur var så var de sista timmarna efter mackan inte så svåra. Det är sjukt, jag var som en dibetiker som behövde näring. Jag var en som en uttorkad människa som behövde vatten typ haha. Jag var så fruktansvärt nere, det var jag och det var inget roligt alls. Sen gick jag upp och åt en macka. haha en macka!! som gjorde att klumpen i magen lugnade ned sig, huvudet kunde tänka bra igen och den mesta oron försvann. Ja herregud vad mat är viktigt. Jag äter här uppe, oroa er inte kära familj men tydligen inte tillräckligt igår? jag vet inte... Men nu vet ni vad ni ska göra när natten är svår - ät en macka eller varför inte flera så kanske ni springer tillbaka till sängen med ett stort leende istället haha!

Nu är det en bra morgon faktiskt, haha okej jag är trött och har alien ögon men det första jag gjorde nu var att dra upp rullgardinen och ser världens finaste väder. Jag ska ta vara på det och på med träningskläderna och bara gå:) Har inget bestämt idag så vi får se vad som händer under dagen!

Nu ska jag iallfall gå upp och göra mig en god frukost :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0