Tisdag

ojojoj vilken dålig dag det var igår under dagen. Men jag tog tag i lite grejer och mailade några tjejer för att eventuellt flytta in i ett rum i en lägenhet i London. Den enda som kan ta mig någonstans är ju mig själv så ska jag bo ensam med främmande människor så får jag väl göra det. Pappa är världens sötaste och såg att jag var ledsen så han åkte och hyrde en bok om London som jag kan börja läsa :)

Sen är det ju Norge planerna också. Jag skulle egentligen inte åka dit nu ivår utan verkligen vänta till hösten men nu är det väntat klart och jag måste göra någonting så försöker kolla boende i grannlandet fram till sommaren ändå. Läser någon detta och känner att de har en lägenhet som behövs fyllas med en person till så bara säg till så börjar jag packa direkt.

Den biten är den "enkla". Den svåra biten är att lämna min pojkvän. Alex herregud vad ska vi ta oss till va?
Igår var vi hos Maria och hade det mysigt framför humor program. Kul att bara sitta och prata med maria igen =) Sen låg jag och alex länge och mös i min säng. MNEIWY)("Y()"&# vad vi inte vill vara utan varandra.

Nu ska jag kolla lite boende uppe i sälen också.

ciao


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej Jennifer. Har läst din blogg ett litet tag nu, är också från Halmstad nämligen.

Tänkte bara tipsa dig om att det är en Halmstad tjej som heter Evelina Mårtensson, 89a.

Som behöver en rumskompis upp i Oslo från den 1:april.

Dom har redan lägenhet där uppe, men behöver en ny i sin lägenhet.

Är du intresserad kan du alltid prova med att lägga till henne på facebook hon heter Evelina Mårtensson.

Lycka till!

2010-03-02 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0