Torsdag 11 mars

jag har köpt världens dåligaste cam märker jag nu. Spelar ingen roll hur jag ändrar inställningarna, jag ser ut som en pundare med stora svarta påsar under ögonen, blek hy med flammor överallt. Vad ska jag göra?! Knappast att jag kommer att använda den och skrämma iväg mina vänner och pojkvän =(

Inatt kunde jag inte sova. Inte ovanligt för mig. Elin berättade att hon var uppe inatt vid 3-4 och då vet jag att jag fortfarande var klarvaken. Idag vid 12 så gick iallfall jag och Evelina in till stan innan hon skulle börja jobba. Jag gick sedan ensam lite i stan men bestämde mig snabbt för att gå hem igen då jag redan inne i första affären Zara packade på mig ca 10 plagg jag ville prova och köpa. Stannade till ett ögonblick i affären och sa NEJ! till mig själv på skarpen och gick sedan där ifrån: svårt men nödvändigt. Jag ska INTE shoppa nu. Livsfarligt.

Jag hittade lyckligtvis hem igen från stan och har nu packat upp mina kläder på ett klädställ som jag alltid har önskat mig. Åh, klädställ är riktigt bra och snyggt! Nu ska jag laga mig lite mat och fortsätta kolla jobb.
Allting är verkligen över förväntan här =)

PUSS

Jen♥Alex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0