Torsdag

Jag kanske flyttar om några dagar. Inte helt säkert men saker och ting ser iallfall väldigt ljust ut. Alex åker till Norge och åker skidor på Söndag. Hm, då ska vi se vad det är för dag idag då.. Torsdag. mmh, torsdag fredag lördag och.... söndag kommer sen därja. Japp då ska vi se.. 3.. dagar har vi på oss innan jag flyttar 2 månader. Känns ju inte sådär jättebra och igår var så gaaalet mysigt! Men vi kommer klara det. Vi bara måste =)

Nu ska jag gå ut med min hund sen blir det träning ikväll ( julie, jag ska också gå på danspasset :D ) MEN jag har ont i mitt ben! När jag dansade i förrgår så fick jag in i mitt vänstra knä och nu strålar det som bara den i benhinnorna (benhinnan?) i vänstra benet. Vet inte om jag satt i gång med träning lite för hårt eller vad det är. Jag vill inte att detta ska vara ivägen för mig iallafall! ( Gud, jag tycker det är jättetråkigt när folk bloggar om sin träning nu gör jag det med?)

Vädret är fint iallaflall lalala

PUSS




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart flyttar du!? :)

2010-03-06 @ 17:52:15
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0