onsdag, jobb.

Jag har varit på Äventyr!
Idag så skulle jag ta mig till ett ställe på intervju för Barnehage (dagis) Det innebar att jag skulle ta mig till 151 bussen som skulle ta mig till Oslos bussterminal. Där skulle jag ta buss 411 vidare. Intervjun gick jättebra och jag fick frågor som: vad jag tycker är viktigt att tänka på med barnen, vad jag förväntar mig mm. Jag fick jobbet! Och imorgon 10.30- 12.30 ska jag gå en kurs om hur man är med barnen på bästa sätt. Det känns bra för när jag kommer hem från Halmstad efter helgen så kan jag börja med det direkt.

Sen fick jag ett samtal som gjorde mig oerhört glad!! De ringde ifrån en klädbutik mitt på Karl Johan, och jag ska på intervju där på tisdag klockan 13.30! Hoppas verkligen att jag får det jobbet för att få jobba i den butiken är verkligen allt jag önskat mig. Håller tummarna!

Sen har jag varit på banken och fixat ett nytt konto mm



En glad jennifer imorse ;)

Nu ska jag göra mat!

PUSS


Kommentarer
Postat av: nathalie

du är så vacker gumman

2010-03-18 @ 23:47:23
URL: http://fashioun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0