Torsdag

Jag är stolt över mig själv. 90% hade väl kallat det "vuxenpoäng" men jag är så trött på att höra det ordet överallt så jag säger istället att jag samlat på mig egen stolthet istället. Jag har varit i Olso i en vecka nu och under dessa 7 dagar har jag gjort så mycket som jag kan vara stolt över. Jag har tagit tag i saker, visat framfötterna och presterat. Jag har suttit på norska intervjuer utan nervositet, suttit på Banken och diskuterat konton, tagit främmande bussar och utmanat mig själv lite. Jag känner mig nästan som när man var liten och målade en teckning och längtade till att visa mamma och pappa hur duktig man varit.

Idag gick jag upp tidigt, strax efter 07 steg jag upp och 2 bussar senare satt jag på en kurs med ca 15 andra ang Barnehage. Kursen var tre timmar och jag kan berätta att vissa meningar på Norska förstår man utan problem men ibland sitter man som största frågetecknet. Nu är jag iallfall hemma igen och har precis gjort mig god mat.

Imorgon tar jag bussen 07.25 och befinner mig i Halmstad strax efter 13. Ska inte släppa alex för en sekund.
Lördag blir det fotografering från 11 i några timmar. Blir även lite gott att äta och champange? så blir lite mer än bara vanligt fotografering. Kul!
Sen ska nog jag och alex ut och äta på kvällen :) ååh vad jag vet att den kvällen kommer bli perfekt!
Söndag. Sanne?!!! i hope. <3
Måndag: Fotografering. Start 08.00 med smink. Sen buss 13.40 hem till Oslo igen.

Fråga: Har ni gjort någonting litet/stort idag som ni är stolta över? :)




Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0