Måndag. Fotografering

Hejhej=)

Just nu sitter jag på Oslobussen och har gjort det i lite mer än 2 timmar.

Idag har jag Fotograferats för Metro och Go Green kampanjen. Bilderna kommer att synas i stora delar av världen och ses av ca 20 miljoner människor. vänta... måste ta ett andetag..

så.. japp. Det stämmer. 07:45 träffade jag Fotografen Fredrik, Johanna som flygit ned från Stockholm och en engelsk talande man som var med på ett litet hörn haha. Sminket började vid 08 och jag var färdig runt halv 10. Då började vi leta efter rätta stället att fotografera. Det skulle vara mot en bra vägg ute med lite butik/affär känsla. Det tog en liten stund att hitta rätt vägg, men tillslut blev det utanför Kicks mitt i stan! Så där fick jag stå medan folk kollade runt omkring men vad gör det. Det var en enkel men rolig fotografering. Alla nya människor jag träffar är helt underbara. Nu även Fredrik och Johanna! Om ni läser detta så tack så mycket för idag, hoppas vi jobbar ihop fler gånger! :D






Sen åkte jag hem och åt middag med mamma, inte sett henne på några veckor då jag varit i Oslo och hon i Sälen med jobbet. min underbaraunderbara mami ♥

Har haft en helt underbar helg med Alex. Så himla skönt att träffa han & Sanne igen.
Men nu ska jag satsa hårt i veckan i Oslo! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0