Onsdag

Godmorgon :)

Just nu ligger jag nyvaken i min säng. Idag har jag en intervju klockan 12 för en Restaurang här nere på Aker Brygge, det gäller över sommaren. Men eftersom jag nu har Benetton så ska jag se om jag bara kan ha lite extra jobb där som på helger ( då jag inte jobbar på benetton) eller kvällar. Jag ska inte jobba ihjäl mig 24/7 här nu eftersom jag ska stanna längre, men lite extra pengar är aldrig fel + att jag gillar att jobba som servitris. Men men man vet aldrig, får jag inte det så har jag  förmodligen redan extrajobb på restaurangen Olivias. Jag går dit för möjligheten alltså! Imorgon har jag en intervju för butiken Zara mitt på Karl Johan. Tror dock inte att jag ska gå dit eftersom jag nu fått mitt heltidsjobb som jag vill ha. Men endå lite svårt..

Så nu ska jag iallfall upp och äta frukost, hoppa in i duschen och göra iordning mig för dagen.

Ha en underbar Onsdag allesammen ! :D




Kommentarer
Postat av: zullee

Hej!



Såg di nkommentar på dollyblonds blogg gällande den transparanta skjortan. Om du är intresserad så säljer jag 2 sådana, har både svart och vit i storlek 36 och 38.

Maila: [email protected]

2010-03-24 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0