Skriva av sig inlägg.. 01.46

Världen sämsta försök att somna. Det går bara inte. Hatar det.
Dålig dag idag. Dåligdålig dag. Ja ush va de senaste 2 dagarna inte varit bra. Vad vad det egentligen som hände då? Saknad? För lite vitamin? För LITE SANNE !

Jag var tvungen att plocka upp datorn igen. Låg och stirrade ut igenom mitt fönster som ligger över halva mitt snetak i sovrummet. Rullgardinen är röd så en röd ruta har jag legat och stirrat på den senaste timmen. Försökt blunda och tänka på något bra men på en sekund är ögonen öppna igen. Ligger och tänker på negativa saker, får inte ur dom i huvdet.

Tex: Alla kommer ha en underbar sommar. Alla förutom jag. Mina nära och kära kommer att fira studenten, balen och midsommar tillsammans då jag kommer stå i en butik och gråta när jag kommer hem efter jobbet.
Alla bruna kroppar kommer att täckas av solstrålar hela dagarna medans jag när jag jobbar kommer le trevligare än någonsin i butiken när de kommer in och ska prova de nya sommarkläderna. Sen lägga världens största suck när de lämnar butiken. Jag kommer få tusen samtal om hur underbar sommaren 2010 är med strand, bad och fester. Jag kommer bara säga ååh vad härligt men sedan slänga mobilen i väggen när vi lagt på.

Jag förstår inte varför jag plågar mig själv med dessa tankarna nu. Jag skulle likaväl kunna tänka: Jag har fått världens bästa jobb. Min chef är underbar och butiken/butikerna världens bästa, precis vad jag alltid velat jobba i. Jag kommer att se fram emot att gå till jobbet varje dag, hur många gör det här? eller över huvudtaget... Jag kommer att kunna köpa de fina sommarkläderna även om de bara kommer att kunna användas i min ensamhet framför spegeln någon minut innan eller efter jobbet. Jag kommer kunna ligga i Oslos underbara parker med en iskall cola och steka om det bara så är 1-2 dagar i veckan. Jag kommer kunna lyssna på mina vänners underbara kvällar från tylösand och förhoppningsvis berätta om mina kvällar, här.

Jag vill ha 1 Juli. Då flyttar min pojkvän till Oslo till mig. Han är världens bästa. Jag tror jag är nere för att jag inte har han här. Skype är långtifrån lika bra som närhet. Jag funkar inte utan vissa personer i mitt liv förstår jag mer än tydligt nu. Ni vet vilka ni är och jag hoppas ni förstår hur mycket ni betyder för mig.

Det var skönt att skriva av sig, vi har alla våra dagar som vi mer än gärna vill snabbspola oss igenom. Mina dagar har svävat sig förbi och jag har kanske stutsat för mycket på moln, kanske det var dags att landa lite. men synd - jag som trycker jag var värd det lite. Jag lyssnar på Vedera igen. Kanske var dagen inte så hopplös trots allt för att jag har fått världens bästa musik att lyssna på nu..

Ni ska iallfall veta att jag mår bra. Det har känns som rätt beslut att flytta till Norge alla 19 dagar som jag bott här nu.. Jag borde gå upp och äta något mer så kanske jag somnar gott.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon. Det känns som att den kommer att vara bra iallfall -vet inte varför. För att natten då kommer att vara över? haha nej ush- haha jag sitter verkligen inte här med rakblad även fast det kanske låter så. Jag går ner och gör mig en macka. Det kommer att göra susen :)

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0