Början av min tisdag

Idag har jag varit så grymt duktig. Tar fortfarande lite tid för mig att somna men det har jag levt med de senaste halvåret så egentligen ingen nyhet att tillägga. Men mornarna är ju helt underbara, vill aldrig kliva upp!
Idag har mina sambos lämnat mig. Jag är alltså själv i Oslo, i min lägenhet. Ska se om jag får över någon/några tjejer hit ikväll på lite tacos kanske. Annars får jag hitta på något själv.
Jag har iallfall städat idag. Då menar vi inte plocka ner diskmaskinen städa utan närmare flyttstädning! Jag har dammat listor, damsugat i minsta vrån, skrubbat med moppen och gjort lägenheten så fin jag bara kunnat. 2 timmar tog det och jag sitter nu belåten i soffan. Alex kommer till mig imorgon vid midnatt och då har vi lägenheten för oss själva i 4 dagar :) loooking fooorwaard.

I morse när jag kom upp så hade mina söta skrivit på anslagningstavlan







Sjukt sött Elin! Igår berättade hon att hon har blivit grym på att göra varm choklad med bara kakao nu när hon jobbar med barn. Sen var det inte mer med det och nu i morse så har hon alltså gjort en kopp till mig med varm oboy med lite plast över. Åh jag skrattar lite smått nu när jag skriver detta. Tack Elin! Det var jättegott :D



Här sitter jag nu och ska göra mig lite lunch. Det regnar ute så blir ingen promenad för mig.

Ibland är det helt dött bland kommentarerna här men plötsligt dyker det upp några fina kommentarer.
Tack Caroline & Ellen för era små tips :)

PUSS ♥




Kommentarer
Postat av: elin

Hihi! Jag hoppas den smakade bra, dock hann jag ju inte smaka! ;) Kycklingen e jag nöjd med! hahaha



Ha det bäst hoppas du hittar ngn att mysa med ikväll!



puss <3

2010-03-31 @ 20:31:10
URL: http://neeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0