fattig med spärrat kort och tom plånbok.

min kvällsmat har varit 2 knäckebröd. Tyärr har jag bara 2 ostskivor kvar nu. Eller vänta, har jag någon korvskiva kvar också? kanske.. =D !!!!! Detta är inte bra. Jag har ett 20-mynt som jag ska leva på till lördag morgon. Funderade precis på att gå och köpa godis för den slanten. Kanske inte så smart då jag bara får ca 8 godisbitar för det priset. Igår kväll gick jag och träffade johanna ulle och lollo vid halv 11 på kvällen. Gick inom 7-eleven. Vet ni vad priset på den minsta mjölken kostade där? 35 kr. 35555555555555 NORSKA KRONOR! vad kostar det i halmstad? 7-10kr? Jag är glad för att jag har kaffe i skafferiet iallfall. Svart kaffe får jag väl lära mig dricka nu.

Mammaaaaa varför är det så dyrt för ='( jag vill ha spagetti&köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0