Flytta

Livet är lite körigt när man ska flytta. och jag som ska flytta 3 gånger på 3 veckor. Jag orkar inte det.
Igår när jag kom hem vid halv 9 slängde jag i mig lite fil och flingor sen visade det sig att min plan ang flytta mina grejer till ulle&lollo inte funkade så jag fick panik packa alla mina grejer igår start vid 21 på kvällen. Runt 22.30 kom Ulle Fredrik & Johanna som suttit nere på Bryggan och hjälpte mig med alla grejer. Tack ♥ Sen promenerade vi till tricken med väskor, lampa och grejer. Lite efter midnatt var jag hemma igen, helt utslagen och en kropp som skrek. hade fruktansvärt ont i bröstet och magen igår. Behöver en lägenhet med alex nu och att alla pusselbitar lägger sig på plats.

Nu sitter jag iallafall och chillar stenhårt i sängen. Ska snart ner och göra mig efterlängtad kaffe. Sen blir det jobb på Karl Johan 13-19.30

p.s vädret var skiiitfint igår :D flytten gjordes i bara linne och tunn tunika. Måste varit långt över 20 strecket igår. Gilla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0