Folkfest i oslo

Jag tror aldrig jag har sett så mycket folk i hela mitt liv. Jag haar rättare sagt inte gjort det. Sensation White med 40 000 människor på ett dansgolv tog 1apriset fram tills idag. Jag vet inte hur många personer som är på Oslos gator idag. Jag vet inte ens vad jag ska gissa på. Det är som att man slängt en sten i en myrstack och snabbt som sjutton kommer alla fram ur sina hålor och så är det full fart överallt. Det var inte bara mycket folk på en plats. Tex utanför slottet där kungen stog och vinkade idag och parader gick igenom. Utan det var folk ÖVERALLT på alla smågator, stora gator, parker. Det var FULLT. Nu vet jag inte hur jag ska beskriva det med ord mer så jag låter bilderna tala istället.












(bilder ovan) Utanför slottet, något i mitten jag inte såg vad som hände ;)



Ser ni haavet av folk rakt fram! Här stog vi och kollade parad =)



såhär såg det ut när jag skulle ta mig mot karl johan



Karl Johan gatan bort från Slottet. Helt sjukt.



karl Johan gatan mot Slottet. heheh



och sista bilden är på Aker brygge när jag skulle hem.

va säger ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0