Helgen med alex, mamma & pappa

Jag har haft världens bästa helg. I onsdagsnatt tog alex bilen och åkte upp till mig i oslo ♥ Helt underbart och sjukt vad jag saknat honom. Jag har jobbat på dagarna men på kvällarna har vi haft pickninck i slottsparken, myst med film och haft underbar tid tillsammans. I går kom även mamma och pappa upp hit. =) De kom in i butiken när jag jobbade på Karl Johan och gud vad jag märkte att jag saknat de också. Efter jobbet igår gick vi hem till mig så satt vi, jag mamma pappa och alex och pratade lägenheter och framtid medan jag duschade och gjorde iordning mig för middag. Sen gick vi ner till restaurangerna här på Aker brygge och beställde in god mat och vin. Jättehärlig middag och jag är glad att jag har världens bästa människor i mitt liv. När mamma och pappa gick tillbaka till hotellet stannade jag och alex kvar och tog vara på hela lördagskvällen/natten.

Nu har både mina föräldrar och alex lämnat oslo och jag har sommaren att se fram emot då jag får träffa dem igen.

Älskar att det är fint väder i Olso!









Mamma & Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0