Storasyster!

Att ligga sömnlös på nätterna och fundera ut hur många vändor det tar att flytta mina grejor den 1 juni, hur mycket pengar det kommer att kosta för trick och buss. Att inte vilja vara en börda för andra utan klara allt på egen hand men sedan märka att det inte går-  så blev jag så fruktansvärt glad nu när min älskade storasyster Martina ringer mig. Vi har inte kunnat prata på ett bra tag, Jag har saknat henne och att bara höra hennes röst i telefonen betydde så mycket. Hon ringer iallall för att berätta att hon vet hur jobbigt det är att vara "ensam" i ett land, att behöva vara beroende av andra, att behöva fråga om hjälp fast att man inte vill. Hon förstår mig till 100% då hon flyttade till Australien för några år sedan. Det bästa med hela samtalet var att hon berättade att hon därför tar tåget till mig den 1 juni och hjälper mig med allt jag behöver hjälp med. Hon hjälper mig flytta mina grejer och finnas till som en riktig syster. En enorm lättnad för mig och ska bli jättekul att ha min syster i min tomma lägenhet från tisdagen till fredagen. Oslo kommer bli så bra med dig här!

Tack♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

varsågod =)

2010-05-25 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0