söndag


Såhär bra är min cam, den lever sitt egna liv  -bilden ovan. sämsta köpet ever. händelserikt dygn. Blev inget jobb igår. Gick dit men det blev inställt pg av regnet ( skulle vara ute på en bakgård) så jag gick hem och förfestade med allt folk som var här hemma ( utflyttningsfest ) Sen drog vi till Cayenne vid halv 1. När jag skulle gå hem var min väska borta från garderoben så jag stannade kvar och letade som en tok till 5 på morgonen. Sen satt jag hemma till 07 i morse och kollade på internet hur jag skulle spärra alla kort. Mindre roligt. Sedan efter för få timmars sömn gick jag idag ut och letade utanför cayenne. Registrerade all info på polishemsidan om försvunnen väska och allt som skulle göras.
Sen runt 14 idag pratar jag med lollo och johanna som säger att de har min väska. Lollo hade tagit den efter att hon jobbade i garderoben. Jag grät och skrek av lycka när jag visste att min baby var alive. Mindre glad över att mitt visa kort är spärrat och att jag har 2,5 kr i plånboken som jag ska leva på i en vecka. Ingen mjölk bröd eller mat. knäckebröd och smör få äga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0