håll hårt i det bästa du har.

De senaste 2 veckorna har varit riktigt tuffa. Och då menar jag verkligen att allt som kunnat gå fel har gått fel. Jag har fått vara nöjd över måltider som innnehållt 2 potatisar och bara majs. Jag har varit så sjukt ensam med vänner som ställer upp i ena sekunden men sviker strax därpå. Jag har släpat mina väskor ensam i oslo och storlipat på spårvagnar. Jag har fått slänga min North Bend vinterjacka och nya nattduksbordet för att jag inte kunnat bära det. Jag har längtat efter att få jobba för där är alltid allting bra. Jag är förtillfället "hemlös" i Oslo. Vår lägenhet jag bott i är nu uthyrd och jag får inte min och alex lägenhet föräns den 1 juni. Jag har min packning och allt jag äger utspritt hos vänner i Oslo och när jag nu bara ska få tag på en liten grej jag behöver, så kommer det behövas mycket för att få det. 
Jag har varit hemma i Halmstad över helgen. Behövde träffa familjen, alex sanne och känna att det förtfarande finns bra människor. Därför har mina senaste dagar varit världens bästa. Jag har fått god mat, träffat de som betyder hela min värld för mig och bara njutit av att vara hemma. Jag, Alex, Mamma&Pappa var även och köpte min och Alex första Soffa ihop. haha så vi har fixat soffa till lägenheten :D
Helt underbart att träffa sanne igen med ♥ Önskar jag kunde lägga ner dig i en resväska och ta med mig dig till oslo.

Det som händer för mig nu är att jag åker tillbaka till Oslo idag. Sen kommer jag sova på soffor i 7 dagar. Den 1 juni kommer jag förflytta mina grejer ( fråga mig inte hur) till min och alex lägenhet. Dock har jag INGENTING där än ju, så jag har med mig en luftmadrass, papperstallrikar, en kastrull och en liten stekpanna som är det ända materiella jag kommer äga i 2 veckor. Det kommer bli ensamt att ligga på en luftmadrass i en tom lägenhet i 2 veckor. Alla som vill göra mig sällskap är välkomna upp haha. Livet är inte alltid lätt men det som triggar mig nu är studenten jag fixat att jag kan komma hem till och att alex och jag flyttar ihop. Det kommer bli så fruktansvärt bra. Och jag älskar ju Oslo ♥

Ett stort tack till Gabbe, Emma, Jossan, Nathalie som tagit emot mig med öppna varma famnar. Vad skulle jag gjort utan er !








Kommentarer
Postat av: Gabrielle

2010-05-24 @ 11:43:54
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den sjukt snygga kavajen? :)

2010-05-24 @ 19:30:54
Postat av: Emma

Finns här för dig, det ska bli så kul att börja umgås med dig igen <3

2010-05-24 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0