Måndag på Oslo bussen

Sitter på bussen mot Oslo igen. Mamma & Pappa har skämt bort mig med 1000 kramar och kärlek, finns inte några bättre föräldrar än ni två mami o papi. Min pojkvän får jag aldrig nog utav och igårkväll låg vi och gapskrattade länge åt hur fult man kan pussa varandra. Älskling, vi såg inte kloka ut du och jag haha! Att det har tagit mig 2 min att förflytta mig från mitt hus till sannes har varit guld värt. Mina närmsta har alltså totalt proppat mig full med kärlek och ny kraft. Jag är taggad att köra mitt race dessa veckorna och jag hoppas att allt går lite smidare nu framöver. =)
Ikväll ska jag sova hos gabbe emma nathalie och jossan. Får se om det blir soffan eller min asnygga luftmadrass jag har med mig.

PUSS









anteee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0