Jobbintervjuer, Kick off och New York

tja jag är tillbaka i Oslo och direkt in med allt jobb.
Igår, tisdag så började dagen med tisdagsmöte på kontoret som vanligt. Sedan fortsatte dagen med intervjuer vilket var riktigt roligt ! Hela dagen var allmänt bra och efter jobbet så mötte jag upp alex och så skrev vi på kontraktet för vår nya lägenhet. Sen var det bara snabbt hem för att dusha och göra sig fin och fräsh igen. Nämligen till kick off på stället Latter nere på Akerbrygge. Vi, ca 200 personer blev bjudna på fördrink, fick drinkkort till baren och bjudna på småplock mat. Jag greppade tag om en sushi bit som jag höll på att spotta ut i handen igen för att det verkligen inte är något för mig. Jag åt mig igenom biten med grimarser och glansiga ögon haha samtidigt som man ska mingla och vara trevlig. FY tusan aldrig mer sushi. Kvällen bjöd på bra musik, massa mingel och ståuppkomik. Kom hem lite efter midnatt efter en lång bra dag!

Just nu är jag så fruktansvärt glad för att jag ska någonstans som jag har drömt om i hela mitt liv. Jag ska till livets hjärta. Jordens mittpunkt och det är nämligen så att jag ska till New York!! ganska snart. Mer om det när jag har biljetten i handen och jag kan prata på om allting men det kommer bli oförglömligt och nej AAAAH DET ÄR JU HELT JÄVLA GALET ATT JAG SKA DIT !

Här har ni 2 bilder på vår fina fina nya lägenhet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0