katastrof

o herregud. Jag har precis slösat bort tid på något som gav mig en mindre chock.
Är hemma från visningen och lägenheten ni ser i inlägget under kan jag ju berätta att det var inte den lägenheten jag klev in i. Skulle vara på visningen klockan 18. kom hit 17:55 och ser att även massa andra tjejer står och väntar på att få komma in i lägenheten. Vi ringer till de som bor där och får reda på att " ingen är hemma än" Får stå och vänta i ca 10-15 minuter då en kvinna kommer från lägenhetsporten. Trappan upp till lägenheten påminde om en vindstrappa så hur tusan får vi upp möblerna till 3:e våningen utan att trappstegen går sönder? tänkte jag.

Kommer in i lägenheten- ca 10-15 ungdommar har vi nu blivit som ska in i hallen. Jag tar för mig och går raskt in för att kolla. Jag vet vad jag vill ha och ser snabbt om det är bra eller inte. Kollar vardagsrummet- skitäckligt. Lister från golvet som var borta, spindelväv i hörnen, kläder på soffan och allmänt skabbigt. Går in i köket där en man står i badbyxor, skabbig tshirt och DISKAR. VA?! det är ju nästan skrattretande. Tränger mig vidare in i korridoren till sovrummen där jag möts av en instängd lukt, sovrum där det ligger madrasser på golvet och kläder öööööverallt. Kläder som täckte hela golvet, madrasserna och neeej när jag säger att JAG har det stökigt så är det inte en en 10del av hur det såg ut där. Jag bara skakade på huvudet till de andra som var på visningen, öppnade dörren och gick därifrån utan ett ljud. Fy tusan vilken blåsning när det gäller bilderna på internet och själva lägenheten. Att hålla en sådan stor visning med så mycket folk och ha det så stökigt?!!! Dem kan ju inte vara klara i huvudet?! Nej åååh som ni kanske märker är jag väldigt irriterad för jag hade så stora förhoppningar. Meeen meeen, bara att leta vidare och förhoppningsvis så dyker det upp en som är värd alla andra.

nu ska jag göra kvällmat. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0