onsdag 3 november

shit, det är redan onsdag. Sjukt vad tiden går fort. Imorgon får vi besök av vänner från halmstad och det ska bli minst lika roligt som alla andra gånger vi får besök av vänner. =)

Nu sitter jag ganska nyvaken och ska påbörja min frukost. Tänkte att jag skulle ta bussen om en halvtimma men det tror jag inte på själv att jag hinner. Idag så ska jag gå på en ny lägenhetsvisning. Direkt efter jobbet ska jag kolla på den här och en riktig rolig nyhet är att Ante ska flytta in med mig och alex i december. ( sanne du vet att vi vill ha upp dig också! )
 Vi vet att ante varit sugen på att flytta upp och när jag och alex nu ska leta ny lägenhet så varför inte leta efter en 3a istället för en 2a. Ska bli riiiiiktigt kul att få in ante i vår lilla familj haha.
Här är några bilder hur den ser ut =) Nej,  nu måste jag verkligen börja göra iordning mig.

Ha en fin dag !!
puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0