Oslo-halmstad bussen

Sitter just nu på bussen från Olso till Halmstad. Har gjort det sedan 15:45 och  har nu 1,5 timma kvar. Det är verkligen inte roligt att sitta på den här bussen. Okej, när man har sin pojkvän som man kan krypa in mot och halvsova eller när man har ett bra internet: här sitter jag själv i 6 timmar med sämsta internet någonsin haha. Jag kan inte lyssna på Spotify, " Connection lost" och om vi ska prata youtube så kommer jag inte äns in på den sidan. Min underhållning de senaste timmarna är lika med zero om jag då bortser från att jag kollade en halv film som då var ren lyx :D

Nu ska jag iallfall njuta av dagarna hemma, längtar efter min familj, vänner och min bästa sanne ♥

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0