onsdag

Sitter med varm mjölk med honung i. Är inte speciellt frisk men man får leva på med vardagen ändå. Jag kan inte lämna jobbet och idag var jag och alex även på en viktig lägenhetsvisning. Den var riktigt fin men det är ju dem som är mest eftertraktade och som då är svårast att få. Den som får lägenheten får samtalet ikväll. Hoppas som bara den att vi får den men jag vet inte.. känns som att tiden börjar rinna iväg nu...

Snart sitter jag iallfall på bussen mot Halmstad. Det blir en helg med familj och vänner. Sanne ska vi även fira bigtime på fredag och därför bara måste jag bli helt frisk. Jag har så mycket i mitt liv nu så att det känns som att jag håller på att stressa ihjäl mig. Hela min bröstkorg gör så otroligt ont + mina hjärtklappningar jag haft i snart 2 dygn nu, så jag vet mycket väl själv att jag inte borde jobba imorgon men jag bara måste.... Julkläder väggen måste fixas, julkläderna till barn måste ut i butiken mm. Massor jag vill fixa som jag inte kan slappna av förens jag vet att det är gjort. Sen ska jag bara få vara ungdom igen hemma för några dagar haha.

Idag har jag även ringt runt till tjejer som lämnat in cv:n. Det var riktigt roligt att berätta att de är välkomma på intervju. Vilket då även innebär första gången för mig att hålla en jobbintervju. Ska bli en riktig rolig tisdag!

åh shit va bra det här är




NU RINGDE TELEFONEN OCH LÄGENHETEN ÄR VÅÅR ! HAHA TÄNKA SIG ATT VI FICK DEN OCH JAG KAN INTE BLI GLADARE ! SÅ OTROOOLIGT FIN OCH PASSAR OSS PERFEKT! Den finaste av alla också.. ibland har man väl bara turen på sin sida. skriver kontraktet på tisdag så då får ni se bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0