Söndag

Söndag och den ser ut som den brukar göra. Jag är nyduschad och fräsh men jag är ta mig tusan inte vacker haha. mascaran som jag försökte gnugga bort i duschen utan tvål sitter runt hela ögonen nu så jag ser ut som en zoombie. Mina läppar blir alltid lite svullna och röda när jag är bakis så ja, behöver jag säga mer? tur att jag har en pojkvän som älskar mig hur hemsk jag än ser ut haha.
Morgonen har iallfall varit heelt underbar. Vi har bara rullat omkring i soffan till bonde söker fru och myst. Nu är alex och jobbar och jag gör absolut ingenting.

Gårkvällen var helt galet bra som vanligt. Jag ser mig själv hur jag står på dansgolvet med allt fladdrande ljus, grym musik med en drink i handen högt upp i luften och bara ler av lycka. Jag är så tacksam och lycklig över mitt liv så att hälften vore nog. Mina vänner jag fått här är helt underbara och jag måste säga att det är väldigt befriande att jag lever ett liv här som ingen egentligen vet om. Det jag gör här vet ingen om jag inte skriver eller berättar om det. Ni hemma i sverige vet egentligen ingenting om inte jag berättar det.. Jag lever i en bubbla, en dröm som bara jag lever i och jag gillar det. Skryt är aldrig uppskattat, det vet jag och jag låter kanske lite kaxig? nu men jag vet verkligen inte hur jag ska förklara saker här utan att det låter fel. Så snälla när ni läser mina inlägg och det dyker upp något så tänk att det är inte menat att låta spydig- om det nu är det rätta ordet.. Om jag ska berätta om gårkvällen så satt vi först tjejerna och förfestade. Ebba hade sin vän från Las Vegas på besök. 3 av tjejerna, Ebba Martina och Matilda har bott i LA och berättar alltid sjuka stories om hur de festade med Kid Cudi, står på scen och sjunger i Jamie Foxx microfon och allt möjligt man kan tänka sig. Efter uppvärmningen står vi på listan på nattklubben la belle och går upp på vipen. En uteterass på taket som har sjukt mysig belysning med ljusslingor runt alla väggar, vita pälsar ligger över alla stolar och en stor bar. Vi sätter och jag går till baren där jag helt plötsligt står och pratar med en av oslos "viktigaste" personer vilket känns ganska sjukt. Vi går ner och dansar till sjukt bra musik och jag tar taxi hem någon gång efter 03 till världens finaste pojkvän.

Nu ska jag laga mig lite mat och sätta på en rulle.
hoppas er helg också varit bra =)
puss






http://www.labellesole.no/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0