Älskar dig alex

jag lyckas inte komma i säng alltså. Jag går fram och tillbaka, värmer soppa. tar en till macka, värmer lite te.. kollar lite kläder, kollar facebook. Att det ska vara så svårt att bara resa sig och lägga sig i sängen och släcka lampan?! Känner väl lite omedvetet att det inte är någon ide att lägga sig när inte alex är hemma. Han jobbar till 24 och jag hatar när han gör det. Kan inte riktigt somna utan han längre... MEN så kollar man facebook för 10:e gången på en halvtimma och ser dom här bilderna. OHOH OHYEAH!!  ye mHm yehehe . Så ville bara dela med mig och visa för er att jag är väldigt förälskad i min snygga pojkvän.

Godnatt en gång für alle nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0