lördag 16:e oktober

En helt underbar kväll igår tillsammans med Maja Ebba Annicken och Martina. Vi satt på restaurangen Yaya´s där vi åt god mat och drack goda drinkar. Vi var sista sällskapen som lämnade restaurangen och sedan träffade jag alex och killarna som varit på Hoffmaestro konsert. Tog några öl och kom hem efter en helt underbar fredag.

Idag fick jag förfrågan av tjejerna om jag ville följa med på lady gagas konsert här i Oslo ikväll. Tyvärr såg jag det lite för sent och jag försöker lägga pengar på annat så jag är hemma ikväll. Fick dock lite smått panik vid 9 tiden då jag faktiskt insåg att jag kunde varit på lady gaga just nu. Vad tänkte jag med??!!!!!! haha

jaja, nu är klockan 22 och jag och alex ska laga kyckling med wook sen blir det filmen 2012.

ha en bra lördag !

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0