Lördag kväll :)

Det är lördag och äntligen helg för min del =) därför är det ett perfekt tillfälle att samla oss svenska tjejer som jobbar på benetton. Med kortare mening så ska jag vara med mina fina vänner ikväll. Maja Ebba och Cecilia kommer vilken sekund som helst hit =) riktig lördagskos ska vi ha ! Film och gott att äta. Jag har städat lägenheten och tänkte visa den för er, då den alltid annars är för stökig för att kunna visas på bild. Men eftersom min tillfälliga mobil ( sedan jag tappade bort min förra) är så fruktansvrt dålig, och eftersom att jag har pajat min digitalkamera som jag fick av alex så tog jag tag i datan !!!! fick kramp i armen och dåliga bilder men lite att bjuda på är bättre än inget.





lite av vardagsrummet och glasdörrarna ut mot balkongen



Här sover vi ! armen bröjar kännas.....



Jag bankade upp en spegel idag, hammaren bestod av en matsked.



o toan =)

SÅ nu måste jag kila.

Ha en fin lördag allihop

och här får ni tjejerna som kommer ikväll!






Kommentarer
Postat av: Sanne

Sitter på förfest och saknar dig....!

2010-10-09 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0