Onsdag 20 oktober

hej era fina.

Konstigt nog så ser jag att statistiken går uppåt de senaste dagarna medans jag inte uppdaterar någonting.
Idag har inte varit en bra dag för mig. Jag har sprängande huvudvärk och illamående, direkt när jag kom hem från jobbet så har jag sovit från 17-21. Lagat mig lite kvällsmat och ska gå och lägga mig igen nu. Känns som att jag inte sovit på ett halvår, och kroppen har sagt ifrån rejält idag. Typiskt nog så hittar jag inte huvudvärkstabletterna när jag väl behöver dem.



 Det känns som att jag skulle kunna bjuda mer av mig själv och mitt liv här på bloggen med uppdateringar, massor med bilder och mer av vad mitt liv innehåller är att bara skriva att: nu har jag jobbat, hemma. Men min kamera är sönder, min andra kamera på rad som jag råkar ta sönder efter att ha använt den ca 3 gånger. Jag kan inte lägga pengar på saker som jag bara tar sönder. Vill inte ens ha en ny kamera eller fin mobil för jag vet att på något kontstigt sätt så är livslängden inte mer än någon månad.  Inte äns mobilkameran går att ta bilder med. Tappade ju bort min mobil och har köpt en tillfällig mobil som är sämst. Jag köpte den för att det var den ända mobilen som var rosa så jag får väl lägga skulden på mig själv. Som ni märker är jag inte jättepositiv just nu så borde bara stänga ner datan och krypa ner i sängen och bli frisk.


Den här fina rosa ligger just nu i min byrålåda med ett objektiv som är heeelt vridet.


haha och min mobil ! jag tycker den är ganska fin ändå.. =)

något däremot som är väldigt positivt är att jag får fin besök av min fina vän Ebba från Halmstad i helgen. Ska bli helt undebart att ha dig här, och fest på lördag ! ♥

Sov gott alla
puss

om 3 dagar fyller min bästa vän sanne 20 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0