Söndag 10.10.10 !

Klockan bara rann iväg igår kväll med Maja Ebba Cecilia och även Annicken =) . Det blev filmen Hush som var riktigt bra, jobbig på ett sätt för att spänningen gjorde att man bara kollade igenom halva filmen, titta en sekund på tv:n sen en sekund på varandra för att kunna klara oss igenom hela. Sedan satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Spöken, universum och ni vet ju själva att det är svårt att sluta prata när man väl kommit in på dessa ämnen. Någon gång efter 02 inatt sa vi hejdå och jag kunde somna mysigt på min pojkväns axel.



Idag har jag varit heeeelt slut. Fruktansvärt trött och har inte gjort mycket vettigt. Jag och alex var ute på en söndagspromenad istället för riktig hajk som vi brukar ha haha. Vädret har varit helt underbart och jättevackert med alla träd.

Nej nu orkar jag inte sitta vid datan längre så ska göra mig lite kvällsmat och lägga mig.

Hoppas er helg varit bra =) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0