Söndag 31 oktober

 

Helgen har varit riktigt bra. Gått lite väl fort när man bara var ledig igår kväll och idag. Igår mötte jag iallfall upp Maja direkt efter jobbet. Vi gick hem till hennes nya lägenhet där hon bor med fler tjejer. ( ni vet ebba & cecilia som jag nämnt här innan ) och även Matilda&Martina. Det blev hamburgare, bra musik och underhållning när alla skulle byta om och göra iorning sig för halloweenfest som var hos dom innan utgång.

Jag gick tyvärr inte med ut för utan vid midnatt satte jag och alex på filmen snabba cash. Bra film !

Just nu sitter jag som på bilderna. hamnade på golvet av någon konstig anledning.

Alex jobbar och jag har precis varit på en lägenhetsvisning. Vi flyttar ut ifrån den här 1 december till något större och idag var jag på visning i en sjuukt mysig lägenhet. Jag vill verkligen ha den, vet redan hur jag ska göra med gardiner och möblering till 1 december och julpynt.

Nu ska jag byta om till något mer bekvämt och borra ner mig i soffan med skype och sanne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0