This is it

Okej. Nu ska jag släppa bomben och meddela de goda nyheterna.

Från och med måndag 4 oktober 2010 så kommer jag att träda in i Benetton butiken på Aker brygge som Butikchef. Jag kommer att vara ansvarig för butiken, personalen, varor och i korta drag allt. Att jag bestämde mig för att tacka ja till den tjänsten, trots att jag bara är 20år är något som jag kommer vara stolt över hela mitt liv och just nu så är alla känslor positiva. Självklart är jag lite rädd, främst för att göra fel eller för att inte leva upp till förra butikchefen Elin som är så otrooligt duktig. Jag är förväntansfull och ivrig att sätta igång samtidigt som jag vet att det kommer blir tuffa månader framöver med mycket svåra utmaningar och mycket jobb. Jag kommer att göra mitt bästa för att få nöjda kunder och personal och jag ska ge butiken mitt hjärta. Jag jobbade min sista dag idag på Karl Johan eftersom jag nu bara kommer jobba på Aker brygge framöver. Dagen bestod av många kramar och gratulationer men det gör även ont i mig att inte jobba ihop med de underbara tjejerna där.  
Det här är en one in a life time situation och jag bara måste ta den, Det här kommer blir bra!

:) jennifer




Kommentarer
Postat av: julia

GRATTIS JENNIFER! Grrrrrrrymt bra :D

2010-10-03 @ 02:03:20
URL: http://juliassvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis älskling, du förtjänar det!!! :D

2010-10-03 @ 14:22:24
URL: http://maariiaerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN GUD VAD ROLIGT FÖR DIG!! GRATTIS!!!!

2010-10-03 @ 17:56:11
Postat av: Hanna

Grattis och lycka till!

2010-10-03 @ 20:12:08
Postat av: mia

grattis!! :)

2010-10-04 @ 10:59:14
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: Annika & Joakim

Hejsan Jennifer.

Ett stort grattis och lycka till, vi hoppas att det går bra.

MVH

Annika & Joakim

2010-10-04 @ 14:35:08
Postat av: Ulrika Norby

Jätte stor grattis Jenni. Du kommer klara detta galant, kommer hålla tummarna för dig! :)

Du får uppdatera om hur det går! :D

2010-10-08 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0