tisdag 12 oktober

Medans alex är och tränar så sitter jag och äter chips. Det är sådanna saker som skiljer oss åt. Han tränar, jag äter godsaker. Han sparar alla pengarna, jag shoppar allt direkt. Jag lagar mat, han diskar.



hemma från jobbet iallfall. Först morgon möte med de andra butikscheferna och med kontoret och sedan öppna butiken. Så från 08.30-17 har jag varit igång. Nu ska jag sätta mig med schemat för november & December månad vilket känns som att det aldrig kommer blir klart eller få ihop tider som passar. Värst blir det över jul och nyår då ingen vill jobba men då jag såklart ändå måste sätta folk.

Imorgon kommer min underbara kusin Alex hit med sin kompis Simon. De ska bo här ons-fre vilkte ska bli riktigt kul ! Blir kanske inte så mycket bloggning men det klarar ni!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0