Tisdag 19 oktober

Just nu är jag så trött så att jag mår illa och vill bara sjunka igenom jorden.

Morgon möte 8.30 i morse med de andra butikcheferna och kontoret. Skulle egentligen slutat jobbet 17 men fick jobba över till 18.15. Eftersom jag valt timlön istället för fast lön så gör det mig ingenting men man märker snabbt att man blir sliten. Kul dag på jobbet iallafall och sevice till max. Idag var första gången jag provade ett plagg i provrummet själv för en kund över telefon. Jag fick hennes midje & höft mått ang en finkjol och när ingenting stämde överrens med storlekarna så fick jag själv hoppa in i provrummet med telefonen tryckt mot axeln och prova på och förklara med cm mm haha.

precis hemma iallfall och lägenheten ser katastrofal ut. Massor med disk och kläder. Orkar verkligen inte.
Alex är inte hemma och jag undrar lite om han går omkring och letar efter mig ute eftersom jag nu jobbat över en bra stund. det gjorde han sist han inte fick tag på mig så... Skönt det iallfall så vet jag att blir jag bortförd så försöker han minsann rädda mig !

Nej nu ska jag sätta på lite mat.

Sorry för sämst uppdatering men data är ingen prioritering alls för mig nu + att jag inte har tid.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0