tisdag 26 oktober

Helgen var den bästa på länge. Även fast mina helger ofta är helt underbara så slog den här till lite extra för att min fina vän Ebba rautenberg var på besök! Vi åt ute på restaurang, gick på stan en heldag och shoppade och drack kall öl i det fina vädret. Lördag kvällen var heeelt enorm. Först var vi på fest hos en av alex kompisar där blinkande diskolampa var igång och alla hoppade och dansade som galningar. Runt 01 tiden beställde jag och ebba taxi och åkte till en nattklubb där vi trippade in och hälsade på Maja och Ebba från Benetton ♥ Det bjöds på drinkar och vi dansade som aldrig förr. Vid 04, 05? Då klubben stängde blev vi erbjudna att stanna på efterfest på klubben och inte tackade vi nej. Någongång efter 07 på söndag morgon lämnade vi stan ( ebba utan sin jacka som blev stulen ) och åkte hem till mig där vi började äta tacos. Heeeeelt galet bra Lördag ! Du bara måste komma på besök snart igen ebba !

Alla är helt plötsligt sjuka på jobbet så igår jobbade jag från 09-20.30 nästan 12 timmar med bara en liten panini  magen. Idag har det varit möte på kontoret och jag har fått se mer av kollektionen för 2011. Jag total älskar mitt jobb och vet inte huuur länge jag kommer stanna i oslo.

Mer uppdatering imorgon !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0