Torsdag 21 oktober

Hallaa

oj vad jag sov igår och oj vad det behövdes. Gick och la mig direkt efter förra inlägget och vaknade upp helt utvilad i morse. Idag har jag hafte energi till max och kört hårt på jobbet med nya svenska anställda- Andrea. Massvis med kunder och saker att göra hela tiden. Riktigt roligt !

Just nu är jag hemma och steker pyttipanna med ägg. Kollar runt i butiker under inprincip all min lediga tid och att jag upptäckt flera butiken med märket Filippa K gör mig mer än lycklig. Imorgon efter jobbet ska jag ebba och alex gå på shopping runda och jag ska bli lite bortskämd. like it alot.

Lyssnar just nu på den här låten och kan inte låta bli att stampa med benen och snurra med handen, refrängen är så sjukt skönt.    Afrojack – Take Over Control (feat. Eva Simons)
Nu ska jag städa lite och förbereda inför att Ebba intar vår lägenhet imorgon.

PUSS



kreta augusti-10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0