torsdag 7 okt

haha nej. typiskt. jag satt någon minut för länge i förra inlägget och valde mellan att:  heter det heather eller header.. heather är inte det ett namn? men är det så då att man annars verkligen säger heDDörr?! Jag säger alltid heather till sanne. Sanne har du lust att fixa min Heather? haha! ( gud vad du måste stört dig på att jag skrev heather sanne! ) några minuter efter uppdateringen så märker jag någonstans att det såklart heter header, men vad gör det. jag kan verkligen ingenting med heDDrar att göra så då känns det också helt okej att stava fel =).  OCH HUR ÄR DET NU IGEN. komentera = med ett M. Kommentar = 2M.. JAAA!!


ialllaafallll så ville inte blogg.se fungera för mig igårkväll så om jag ska ta igen att skriva någonting så är det att: såhär såg mitt bort ut igår. Maten var precis uppäten och jag satt men massvis med post it lappar med anteckningar ang jobbet. vad som skulle göras, vilka samtal som skulle ringas mm.

Ikväll har jag nu suttit med timmlistorna för November månad. Det har gått bra än så länge men eftersom 3 tjejer som också pluggar på högskola ska ha flera eksamen under november och december månad så kommer det göra allting så mycket svårare att få till passande timmar till de anställda. Jag ska iallfall få det att fungera!



alex jobbar till 24 så nu ska jag hoppa ner i sängen och sova. är jättetrött och längtar efter att få krypa ner under täcket. 2 jobbdagar kvar, sen äntligen ledig en dag-söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0