fredag 24 september


Idag har jag bara 3 timmar på jobbet. från 17- 20.30 så plötsligt fick jag en dag med ledig tid. Bara det att jag sitter här och har smått ångest över att jag inte gjort något vettigt. Varför sprang jag inte innan jag duschde? Varför har jag inte handlat än mm. Men nu sitter jag här klar och äter lite fil och flingor. Kanske ska åka tidigare til jobbet för att jag är så rastlös? ...

Såhär ser jag ut för tillfället, och även fast det kanske inte syns för er så färgade jag och klippte av en del på håret när jag var hemma i halmstad förra helgen. Kavajen jag har på mig är från Benetton och kostar 1099:-










Sen så måååste jag bara visa min - jag kan inte beskriva hur glad jag är över den Prada väska som jag fick i 20års present av min stora syster och hennes pojkvän. Jag ska vakta den över mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh väskan avis

2010-09-24 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0