kommentarer



bara måste göra ett litet snabbt inlägg nu-
Till den här bilden ovan så fick jag en kommentar

Anonym om 16.23:
oj vilken näsa du har!! men söt är du

 Sen lite senare så kom det en till kommentar från samma person.


Anonym om 16.23:
ta boort min kommentar. jag skäms över att jag swkrev den. förlåt

 himla söt och jag vill bara säga till dig att det är okej! :) Jag tog inte illa vid mig vid första komentaren, utan jag vet själv att min näsa kan se lite roligt ut i vissa vinklar, det är helt okej för mig och att du påpekade den är inte alls konstigt eller dumt för mig :) Sen måste jag säga att det var otroligt gulligt av dig att skriva den andra komentaren. Fint av dig, så no worries! =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det var faktiskt hemskt skrivet av mig. Du kanske kunde haft värsta komplexen för den. Men du är super duper söt, din näsa också =) Förlåt igen

2010-09-27 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0