onsdag Sept. 29, 2010



haha! Här har ni mig. jag sitter och myser och fryser.
8 timmars jobb i en annan benetton butik idag. Timmarna gick snabbt men när jag kom hem var jag tröttare och hungrigare än någonsin. Orkade inte gå och handla så kokade pasta för att kunna göra pasta sås med ett pulver och mjölk, Jätteglad blev jag då när pastan ligger på tallriken och jag ska göra såsen, bara det att vi inte hade någon mjölk kvar. NEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ?!!! DET HÄÄÄÄR HÄNDER IIIINTE MIG ! IINNTE NUUU-  skrek jag så hela lägenheten kunde hört- Jag hoppas ni känner igen känslan ;) Onödigt att humöret ska försvinna pga hunger och trötthet.

så... jag fick tvinga mig själv att gå till rema 1000 och matkassen ligger fortfarande på bordet och väntar på mig ( som ni kan se på bilden bakom )
näe, vissa kvällar vill man bara ha sin mamma och pappa som lagar god mat och man bara kan skämma bort sig själv med mat. Jag och alex lägger ca 5000 norska kr i månden på mat och det är så fruktansvärt tråkiga pengar!

Nog talat om mat. Jag ska lägga mig snart, öppnar butiken tidigt imorgon och så har jag inte har sovit ordentligt på flera nätter- för mycket tankar som snurrar.
Alex är och jobbar till midnatt så det är lite ensamt här..

PUSSS alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0