Söndag 12 September, 1 år med alex!

11timmars jobb, några timmar sömn och sedan 11 timmars jobb igen. Sen nu är jag vaken och har en skönt ledig dag framför mig. Nästa vecka jobbar jag 14 timmarspass tisdag onsdag och torsdag. från 07 på morgonen till 21. Jag har redan suttit och ätit frukost idag till kungarna av tylösand, och bra det att responsen av programmet inte varit positiv. Fruktansvärt onödigt att medverka i ett sådant program. Just nu är det meningen att jag ska fixa lägenheten fin, det går bara lite långsamt för står mest och stampar till grym musik. Idag har jag och alex ett år och när han slutar jobbet klockan 16 så ska det firas =)


David Guetta – Louder Than Words (Feat. Niles Mason; Radio Edit)

Afrojack – Bangduck - Radio Edit


Kommentarer
Postat av: Jessica Bäckman

sjukt bra låtar stumpan! ;)

2010-09-12 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0