Torsdag 9 september

Hemma från jobbet och sitter invirad i en filt med mackor.

Om jag skrållar ned på min blogg så kommer jag antagligen läsa ganska mkt om jobb. Det stämmer ju att det är det mesta man gör här, jobbar -men mitt liv innehåller även mycket mer. Tex i Lördags, underbara lördags. Då var vi 4 tjejer från jobbet: Jag Maja Ebba Annette, och fler folk som förfestade hos Ebba och kim ( Ja nathalie din storebror :D ) Sen så tog vi taxi in till stan och gick in på Emil & Samuel. Varit där innan och utan tvekan det bästa utestället i Oslo. Man får ta hiss upp till en öppen stooor takterass med ute bar, dj på scen och helt galet bra musik mitt på Karl Johan. Där dansade vi tills vi inte orkade mer. Underbar kväll med helt underbara tjejer.



Fina Maja





jag är glad =)



Maja också ;)



alla är glada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0