Utgång lördag 25 september

Crookers – Il Cattivo


Rico Bernasconi vs DJs From Mars – Luv 2 Like It - Max Farenthide pres. Cisko Disco Re-cut


Orangez – Rock That Body (Radio Mix)

DJ Jokke – Andys Factory - Radio Edit


Ketz – Madmen - Radio Edit

nuså alla taggade människor där ute. Här har ni låtarna som just nu gör min kväll, hohoho så bra ! har ni gillat låtarna jag lagt upp tidigare så bara måste ni lyssna igenom alla och framför allt hela.

jag sitter iallfall i min kläder som gör hela mig redo för kvällen och jag ska snart gå hem till Ebba. Vi är ett gäng från jobbet och även massa andra som ska förfesta hos ebba och sedan dansar vi heeela natten på takterassen över oslo. Står på listan och en vinflaska stog mitt utanför dörren när jag kom hem. Min pojkvän hade köpt den till mig. haha tack hjärtat!

















Kommentarer
Postat av: Sanne

Fyfan vad du är snygg min fina vän. Helt sinnes.

2010-09-26 @ 23:27:34
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0