Jennifer & Alexander

10 tecken på att jag har världens bästa pojkvän

1. Vi har så sjukt kul ihop. Vi skrattar varje dag åt smågrejer och alex är verkligen min bästa vän.

2. Alex visar varje dag hur mycket jag betyder för honom. Det kan vara att jag kommer hem vid 21 tiden så står han och lagar mat och säger : Välkommer hem älskling, hungrig? Jag har lagat mat till oss :) När jag är vrålhungring. Åh vad jag blir glad när du gör det älskling :)

3. Igår fick jag jobba över på jobbet. Oslo är inte världens säkraste ställe så när jag inte kom hem vid halv 9 så hade alex gått ut och letat efter mig från varje busshållsplats i närheten, så att det inte hade hänt mig något. haha så himla gulligt ♥

4. När alex började klockan 08 på jobbet i söndags så kom han ändå och hämtade mig med cykeln vid 04 på lördag natten efter att jag varit ute. Fanns inte något jag kunde säga eller göra för att hindra honom.

5. Nästan varje dag när jag kommer hem ligger det ett eller flera A-4 papper med text som min älskling skrivit. Allt från- förlåt att jag inte diskat, jag kommer sakna dig idag på jobbet. Idag stod det såhär på pappret: Hej, Jag blev kallad tidigare på jobb så hann inte ta någon disk etc. Jag vill bara att du låter allting vara och går och lägger dig om du är trött. Jag är ledig imorgon så jag städar allt. Du har varit duktig de senaste gångerna när du städat :) jag sparade salladen till dig utifall att =) Älskar dig min ängel!

6. Han sätter alltid mig i första hand och mår inte jag bra så märker jag direkt att då gör inte han det heller.

7. Jag litar 110% på min pojkvän och det är en av de viktigaste och skönaste känslorna i ett förhållande.

8. När jag varit bortrest bara några dagar så har jag fått blommor när jag kommit hem :)

9. En gång när jag bodde själv i Oslo ochn han var i Lund med sina kompisar så spontan hoppade han på ett tåg till malmö för att hinna med en buss och åka 8 timmar buss till Oslo. Han kom till malml, missade bussen och fick betala massa pengar för taxi tillbaka till Lund. Haha ! åh älskling.

10. Den absolut viktigaste punkten varför jag har världens bästa pojkvän är för att jag vet att du är så bra för mig Alex. Du uppskattar mig till 100% och jag älskar dig så att mitt hjärta ibland gör ont. Du är så fin på alla sätt och vis och jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dig. Det ska alltid vara du och jag och på Söndag har vi 1 år tillsammans. Det bästa året med den bästa personen någonsin. Jag älskar dig över allt och tillsammans klarar vi allt !

När jag nu läser igenom detta så känner jag mig nästan för bortskämd. Jag kan aldrig tacka dig nog för hur lycklig du gör mig ♥







 







Kommentarer
Postat av: Sanne

Ni är världens finaste och jag saknar er!

2010-09-10 @ 11:38:01
Postat av: Anonym

ååh så fina ni är! sån kille skulle man haft ;)

2010-09-10 @ 16:26:49
Postat av: Frida

Åh ja ni är då kanonsöta tillsammans verkligen :)

2010-09-11 @ 11:48:52
URL: http://fridaojohansson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ni är så sjukt söta alltså! Hoppas allt är bra med er :D

2010-09-12 @ 14:41:53
Postat av: I Z A B E L L A

Aww va fint! Riktigt glad för eran skull! :)

2010-09-19 @ 13:21:20
URL: http://finest.se/izabellastaver

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0